2016. július 7., csütörtök

Toradora


Történetünkben először Ryuuji Takasu-val ismerkedhetünk meg, és az apjától örökölt ijesztő tekintetével. Akit ez a tulajdonsága miatt félelmetesnek tartanak. Külseje miatt, esélyei csökkenek a barátnő szerzésben. Ám, Ryuuji második évét kezdi a középiskolában, és szerencséjére az új osztályába kerül, legjobb barátja, Yuusaku Kitamura, és szerelme, Minori Kushieda. Miközben ennek a hírnek örömére örömködve sétál a folyosón, hirtelen összeütközik Taiga Aisaká-val, akit csak zsebtigrisként hívnak, alacsonysága és agresszív természete miatt. Miután Taiga és Ryuuji "megismerik egymást közelebbről", a kis zsebtigris megadja a módját a nem tetszésének. Röviden, a két diák kapcsolata nem kezdődik túlzottan jól. 

Később viszont Ryuuji rájön, hogy Taiga fülig szerelmes Kitamurába, és Taiga is megtudja, hogy a fiú az ő legjobb barátnőjébe szerelmes, Minoriba. Ezután arra a döntésre jutnak, hogy segítenek egymásnak teljesíteni a szerelmüket. Viszont Taiga kihasználja, hogy Ryuuji közelebb akar kerülni Minorihoz, ugyanis cserébe szolgaként kezeli őt, és vele végezteti el a házimunkákat. Sikerülni fog nekik a tervük megvalósítása?, vagy teljesen más fog történni?


Véleményem


Szerintem ez egy kellemes anime, viccekel fűszerezve. Személy szerint a rajzolásával megvoltam elégedve. A karakterek háttértörténete jól kidolgozott. A téma és a végkifejlett jóra sikeredett. Engem magába szippantott, és nem tudtam abbahagyni, és szerintem, hogy ha elkezditek, akkor ti se fogjátok tudni "letenni". 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése